> #oltás , #vélemény > Te beoltattad magad?
Névtelen
okt. 14, 2021

Te beoltattad magad?

Családokban, baráti társaságokban megosztó kérdés lett a Covid-oltás kérdése, már szociológusok is foglalkoznak a témával. Olyanról is olvastam, hogy barátságok értek véget az oltási véleménykülönbségek miatt. Szerintetek ki tud meggyőzni kit? Oltott az oltatlant, vagy oltatlan az oltottat? De miért is akarjuk meggyőzni a másikat?

3126 megtekintés
3126 megtekintés

50 válasz

Sorrend
R
Rozalia Deszti
okt. 14, 2021
Ne akarjon senki -senkit meggyőzni ! Mindenki döntse el akar vagy nem akar oltatni ! Mi meg fogadjuk el mindenkinek a döntését !!!
5
T
Tibor Tittmann
okt. 14, 2021
Én nem,mert nem tudok hinni a médiának.Nem tudok hinni a politikusoknak,mert "titkolóznak az adatokkal".Az "orvosok"akkikel reklámozzák a csodaszert,hiteltelenek,mert,ha az ő gyereküket kéne oltani akkor már más a véleményük.Anikó asszonyság sem akar oltakozni.Majd,ha a politikusaink nem vitamin bombát kapnak,hanem azt,amivel a népet akarják oltatni,akkor talán én is beállok a sorba,persze előtte megfelelő érveket szeretnék hallani az oltás hatékonyságáról,és vállaljon valaki garanciát arra,hogy nem leszek betegebb tőle.Egyenlőre még az indiai mutánst várom,amivel 4-5 hónappal ezelőtt riogattak,hogy itt van a határunkon.Addig is megpróbálok "egészségesen élni-dolgozni.
4
D
Daniel Kenessy
okt. 14, 2021
Mivel a lakosság nagyjának az IQ szintje arra se elég hogy megemelje a kuka fedelét, és akkor még talán sokat is mondtam; minek hallgatni másokra? Ki a faszt érdekel ez meg az hogy ott nyíl facebookon osztja a "BIRKÁK ÉBREDJETEK" posztokat meg a szubhumán pro és kontra vakcina összeesküvés elméleteit? Mert engem nem. Amikor arra sem képesek hogy egy mondatot nagyjából megfogalmazzanak és leírjanak, de tömik mások fejét a kamu-tudományos szövegekkel amivel csak a többi hasonszőrű "brainletet" - imádom ezt a szót - tudják meggyőzni. De az irónia az hogy ők a "birkák". Ott bégetnek és az intelligenciaszintjük is közel áll egymáshoz. EGY embert mutat nekem valaki a kommentszekcióban aki wikipédia nélkül képes nekem elmagyarázni hogy működik a RNA fehérjés adatinjektálás akkor talán hiszek nekik. Addig meg a nagy és büdös lófaszt nem érdekelnek és neked is ajánlom ezt a véleményt. Ha tényleg "birka" vagy akkor menj a hülyék után. Ha meg nem vagy "birka" - már ironikusan is fáj használni ezt a szót - akkor fogd magad és nézz utána komolyan ezeknek a tényeknek TUDOMÁNYOS oldalakon és nem más birka szintű weboldalon. Esetlegesen kérdezz meg annyi orvost amennyit tudsz. Akik meg olyanok amiket leírsz: azok meg is érdemlik egymást. Bégessenek csak maguknak meg hasonszőrű barátaiknak. Van még hely a laposfüldhívők meg a holdraszállás tagadók asztalánál.
3
A
Andrea Lörincz-Tiszai
okt. 17, 2021
Ez nem védöoltàs, hanem génkisérlet. Mitöl véd az oltàs, mikor oltàs ellenére is meg lehet fertözödni és komolyan megbetegedni? Kezdetben egy oltàsrol volt szo, most màr a harmadiknàl tartunk. Ez a virus hamarosan egy gyenge influenzavirus lesz. Kiràrom. Egyre több orszàgban elegük van az embereknek, hogy szorakoznak velük, korlàtozzàk öket. Ezért mennek tüntetni. Hànyan mentek tönkre gazdasàgilag, hànyan betegedtek meg lelkileg, testileg a virus miatt? Hànyan haltak meg, mert a betegségüket a virus miatt nem tudtàk megfelelöen kezeltetni? Hànyan lettek öngyilkosok? Hànyan haltak bele az oltàsba? Hànyan haltak meg, mert nem kaptak megfelelö kezelést, mond megfulladtak a lélegeztögépen? Elég legyen a korlàtozàsbol! Aki fél, maradjon otthon. Térjünk végre vissza a normàlis élethez!
-2
I
István Temesvári
okt. 17, 2021
Nem-nem is akarom . Nem vagyok hajlandó ember kisérletben részt venni .
-1
Z
Zsoldos Z. Julianna
okt. 17, 2021
Mivel az eddigi tapasztalatok szerint elsősorban az idős és/vagy beteg, gyenge immunredszerű emberek kapták el a vírust, a fiatalabbaknak kevésbé kell félniük. Ezzel együtt én nekik is javasolnám az oltást,elsősorban Modernával, Pfizerrel, Johnsonnal. Szerencsére már van tabletta is, amelyik segíti a gyógyulást. Azok, akik valamiféle háttérhatalom népirtó akcióját sejtik a járvány mögött, azokat megnyugtathatná az a tény, hogy Európa, Amerika népessége magától is csökken a gyerekvállalás mérséklődése miatt. Ha "valaki" a rohamléptekkel szaporodó embereket szeretné "kiirtani", vagy meddővé tenni, akkor Afrika, Ázsia lehetne a célja. Ezzel szemben a járvány nálunk erősebb. Valamivel durvább, mint az influenza, de az is végzetes lehet egy beteg, kórházban kezelt idős számára. Az éghajlatváltozás, és a sűrű népességű városok eleve a melegágyai a különböző baktériumoknak, vírusoknak. Nincs itt semmiféle titok, meg össszeesküvés, sajnos rengeteg az aluliskolázott, tájékozatlan, és mindenféle rémhírnek bedőlő ember. A nagyon gyenge iskoláink ontják magukból a műveletlen, az életre felkészületlen fiatalokat. Az egészségügy már összeomlott, és akinek nincs pénze megfizetni a magánklinikákat, azok eleve erős hátránnyal indulnak az életben.
0
A
Andrea Lörincz-Tiszai
okt. 17, 2021
Julianna Zsoldos - Mindenki azt hisz el, amit akar. Van aki hozzà tud jutni értelmes orvosok, virologusok véleményéhez. Vannak orszàgok, ahol fogyasztokat védö ujsàgokban véleményt mondanak gyogymodokrol, gyogyszerekröl szakemberek, akik függetlenek, nincsenek lefizetve.
0
P
Péter Zalai
okt. 23, 2021
Romániában 30 % az átoltottság. Ez nagyon kevés, háborús állapotok uralkodnak a kórházakban. A folyosón is fekszenek már, és tőlünk kértek segitséget. Nálunk is rossz a helyzet, már több ezer fertőzöttet találnak naponta. Kevés a beoltottak száma nálunk is. Oltani kell. A hatásossága amúgy is fél év után csökkenni fog, újból oltani kell. A természetes immunitás, ha csak átestünk rajta, még rövidebb ideig tart. Sajnos sok hullám lesz még, ez egy nagyon alattomos virus. Nagyon sok felelőtlen ember is van. Az még csak "rendben van", hogy nem érdekli, hogy elkapja, vagy nem, de egy konkrét esetet leirok. Egy ismerősöm, aki masszőr, masszivan oltástagadó, maszk, és oltás nélkül massziroz napi 15 embert ! Mire rákérdeztem, hogy számol el a lelkiismeretével, ha átadja valakinek a virust, ezzel az illető megbetegiti a családtagjait, kórházba kerülnek, majd lélegeztetőre, aztán lehet, hogy annyi. Mert hogy lehet tünetmentes hordozó, és nem is tesztelteti magát. Na szóval, azt válaszolta, hogy "ki nem sz@rja le, tőlem akár oltassa magát naponta kétszer is, ha meg fo§ik, ne menjen hozzá." Ja, csak a páciens nem is sejti, hogy oltás nélkül massziroz ez a BAROM !
3
A
Andrea Lörincz-Tiszai
okt. 23, 2021
Akinek aggàlyai vannak, ne menjen massziroztatni magàt. Különben is miért nem gondol arra, hogy mindenféle virust, baktériumot belélegezhet, amivel az elözö pàciensek telelihegték a masszirozo helyet? Én kb. 7-8 évvel ezelött komoly betegséget kaptam egy ilyen alkalom utàn.
-1
E
Ernő Pócza
nov. 4, 2021
Igen. Már a harmadikon is túl vagyok . Még tartott a harmadik hullám javában,amikor kórházba kerültem,az idô alatt amit hallottam az ápolóktól,egyszerüen borzasztó volt,40-50 évesek haltak bele a vírusba,olyanok,akiknek nem volt komoly krónikus betegsége,és idős emberek maradtak életben,mert oltva vóltak ! Erről ennyit !
1
Névtelen
dec. 8, 2021
Az emberek egymásnak lettek uszítva! Nincs normalis hiteles forrás ami magyar nyelven íródott és pártatlanul áll az oltás ellen és mellett. A politikusaink (akiknek bizalmat szavazunk időnként) saját magukat járatják le, húzzák csőbe és buknak el a hazugságaikkal. Vissza lehet keresni a neten miket mondtak egy éve ilyenkor. Megfelelő tájékoztatás hiányában senki nem tud racionálisan dönteni! Sem oltott, sem oltatlan. Aki hisz retteg, aki nem elbagatelizálja. Látok időseket akik tavasszal rettegtek, nyáron mentek minden felé maszk nélkül, mert a média azt mondta kevés az esetszám. Most itt a rossz idő, vége a buliszezonnak, nő az esetszám a média újra rettegest kelt és az idősek egyedül ülve parkokban is maszkban ülnek! Mindamellett, hogy tegyük fel, ezek az oltások jók, hasznosak, kellenek ott van egy baromira nem elhanyagolható ellenérv amit mindenki ért. Ez egy új szer, rövidtávú hatásaik, szövődményeik sem biztonságosan leírhatóak, a hosszútávú 10-20 év múlva visszavezethető szövődményeket pedig természetesen nem ismerhetjük. Ami elég vicces helyzet, hiszen ha senki nem oltatna nem lenne kin bebizonyítani, hogy jó volt az oltás vagy sem.
0
E
Ernő Pócza
dec. 8, 2021
Névtelen : Sajnos az élet engem igazolt, viszonylag szűk baráti -rokoni körben,3 nap alatt 3 halott,40-60 közöttiek,alapbetegségük nem volt,szabályosan megfulladtak az elégtelen tüdő működés miatt, mindhármuk oltatlan volt !😥
1
P
Péter Zalai
dec. 8, 2021
És a Kóbor ? "Csak azért sem oltatom magam, hiszek az immunrendszeremben" Ja, az eredményt látjuk, sajnos. '22-ben nagy koncertre készült. A másik példa a sportoló, aki lélegeztetőn van. Rengeteg hasonló eset volt, hirtelen ennyi. Inkább esetleges mellékhatás, mint kórház, lélegeztető, végül koporsó.
0
E
Ernő Pócza
dec. 8, 2021
Sajnos így van,és ezek a honfitársaink csak a halálhoz közel,döbbennek rá,a makacsságuk lehetséges következményére !
0
A
Andrea Lörincz-Tiszai
dec. 9, 2021
Azokkal mi van, akik az oltàs miatt kinlodnak vagy bele is haltak? Ismerek olyan csalàdot, amelyik komolyan megbetegedett az oltàs ellenére. Jo, hogy mondtàk, hogy védöoltàsrol van szo, mert rà nem jöttem volna.
-2
D
Daniel Kenessy
dec. 9, 2021
Andrea: Ez komoly? :D Most akkor ha valaki belehal egy autóbelesetbe dacára annak hogy viselte a biztonsági övet, akkor az azt jelenti hogy totál felesleges onnantól autókba rakni?
0
A
Andrea Lörincz-Tiszai
dec. 9, 2021
Over Viewan. Olvassa el még egyszer és gondolkozzon. Ha màr autobalesetröl van szo, senki nem mondja, ne üljön senki autoba, mert baleset következhet be. De ha tudom, hogy valami gondot okozhat, pl. valami élelmiszertöl kifekszik valaki, mint én pl. a repceolajtol. Semmit nem eszek meg, amiben az van. De alkoholt sem iszom, mert egy-két kortytol rosszul érzem magam. Ugyanolyan logikus, ha valaki kinlodott az oltàs miatt, nem megy oltatni magàt ismét.
0
Z
Zsoldos Z. Julianna
dec. 9, 2021
Minden oltásnak van mellékhatása. A gyerekkorban beadott vakcináktól a gyerekek is lázasak lehetnek, vagy megdagad a szúrás helye. Ha egy felnőtt annyira fél egy védőoltástól, akkor vállalja a veszélyt. De másokat, pl. a családját igyekezzen nem megfertőzni. Tartson távolságot, mosson kezet, és főként maradjon otthon. Amúgy állítólag már enyhül a járvány. Az omikron nem okoz súlyos tüneteket. Az idősek, a 65 év felettiek, az amúgy is betegek a veszélyeztetettek. Időben tesztelve, és gyógyszert szedve elkerülhető a kórház.
2
A
Andrea Lörincz-Tiszai
dec. 9, 2021
A felnött, aki eddig nem oltatta be magàt, nem fél a védöoltàstol, hanem megfontoltan nem vesz részt génkisérletben. Nem védöoltàsrol van szo, hanem egy olyan "oltàsrol", ami orosz rulettra hasonlit, közép- és hossztàvu következményei nem ismeretesek. Az igazi védöoltàsoktol senkinek nem lett semmi baja. Gyerekeim is làz és minden egyéb tünet nélkül àtvészelték. Azota - hallottam - pancsoljàk azokat a védöoltàsokat is. - Az idösek azért veszélyeztettek, mert öregotthonokban nem tartjàk be az ovintézkedéseket, ezért egymàst megfertözik az idös betegek. A korhàzat el kell kerülni. A lélegeztetögép halàlos.
-2
Z
Zsoldos Z. Julianna
dec. 9, 2021
Ez nem génkísérlet, mert nem épül be az ember genomjába. Csupán az eredeti vírus (itt a koronavírus) egy részét juttatja a szervezetbe, hogy a szervezet megismerje, és adott esetben megkezdje a védekezést ellene. Igazi és nem igazi védőoltás között jelen pillanatban nincs különbség. Nem ártana a középiskolai biológiatudást feleleveníteni, és ahhoz kapcsolni a mai felfedezéseket. De, aki nem érti a tudomány nyelvét, az is tájékozódhatna egyszerűbb magyarázatokban.
1
E
Ernő Pócza
dec. 9, 2021
Nem értem önt hölgyem,úgy gondolkodik mint egy óvodás,én biztos vagyok benne,hogy aki akármennyi oltás után bele halt a covid fertőzésbe,az nem védekezett,és alapbetegsége volt,amiröl nem is tudott !! Minden nap a hirközlő szervek,virológusok arra kérik az embereket ,védekezennek,függetlenül attól,hogy oltott,vagy oltatlan ! Azt is kijelentették,nincs 100%-os biztonság,ezek után senkitől nem lehet számon kérni,hogy az emberek nem lettek felvilágosítva! Az is biztos,hogy az elhunytak kb.10 %-a saját maga makacssága,felelőtlensége miatt halt bele a Covid fertőzésbe,a fejlett országokba !!
2
E
Ernő Pócza
dec. 9, 2021
Bocs. Az írásom nem Zsoldos Z.Juliannának szólt, hanem Andrea Lőrinc Tiszainak !!!!!!
2
P
Péter Zalai
dec. 9, 2021
Zsoldos Z. Julianna Teljesen igazad van. Andrea masszivan Orbán-hivő, és ugyanakkor masszivan oltásellenes. A Facebook oldaláról kiderül. Akkor most hogy is van ez ? Mármint, hogy "oltásellenes baloldal". Számomra teljesen hiteltelen az orbánista megmondó celebprofesszor, a Merkely. Májusban mondta, hogy "biztos nem lesz 4. hullám se most, se ősszel". Mit tesz Isten, lett. Aztán : "2 vektorvakcinára nem lehet 3.-nak is azt adni". Mit tesz Isten, 2 Sputnyik V-re 3.-nak a Johnson & Johnson's Janssen-t kérte, mindegyik vektor. Ő egy kardiológus, és ahhoz biztosan nagyon ért, de ez nem szakterülete, hülyeségeket beszél, a vezér szócsöve.
2
A
Andrea Lörincz-Tiszai
dec. 9, 2021
Lehetöségem van több forràsbol tàjékozodni. (Több orszàg, több nyelv.) Ehhez jönnek a tapasztalatok. Mindezt összevetve, àtgondolva, a tények tudatàban ki lehet alakitani reàlis véleményt. Aki ujjong az oltopontokon, milyen nagy szerencséje van, hogy az oltàssal védheti a szomszédot, az szàmomra nem hiteles. - Kizàrolag független virologusok és orvosok véleménye érdekel. - Orbàn Viktor kivàlo miniszterelnök. Tudom, hogy minden orszàg kormànyànak az oltàs mellett kell lennie, attol függetlenül, hogy én azt helyesnek tartom-e vagy sem. Mindenki döntsön ugy ahogy neki megfelel. Sajnàlom, ha valaki félelmében agyon oltatja magàt, de az ö dolga.
-3
E
Ernő Pócza
dec. 10, 2021
Andrea Lôrincz- Tiszai. Hölgyem ön azért ilyen elfogult O1G vel szemben,mert ön is részesedik a tőlünk ellopott javakból ??????? Üzenem önnek,minden normális ember,O1G-t csak magyar Mengeleként emlegeti, nálunk még úgy is a legmagasabb a halálozási arány,az egész világon,hogy O1G parancsára,csalnak a halálozási adatoknál !! Ön nyalhatja O1G alfarát,az ön nyelve- kezeltesse magát,valószinű agyrágó szu dolgozik önnél,hatásosan !!!😡
1
Z
Zsoldos Z. Julianna
dec. 10, 2021
Kedves Andrea! Ha fél az nMRS vakcináktól, akkor választhatja a kínai oltást. Az hagyományos módon készült, elölt vírusból, tehát nem veszélyezteti a "génjeit".
1
A
Andrea Lörincz-Tiszai
dec. 10, 2021
Zsoldos Z. Julianna. Nem létezik olyan oltàs, ami hatékony. Nem akarom a gyogyszergyàrakat gazdagitani. Tudom, mit müvel az oltoanyag az emberi testben. Nekem nem kell. Akinek igen, megy magàt beoltatni. Csak azokat sajnàlom, akik hittek az oltàsban és porul jàrtak.
-1
A
Andrea Lörincz-Tiszai
dec. 10, 2021
Ernö Pocza, sajnàlom, hogy ennyire beteg. Vannak orvosok, akik ilyen bajokra specializàltàk magukat. Keresse fel öket.
-1
E
Ernő Pócza
dec. 11, 2021
Andrea Lőrincz Tiszai : Plagizálunk ? Mint a lll/lll-as Schmid Pál ?
1
A
Andrea Lörincz-Tiszai
dec. 11, 2021
Ernö Pocza - Nem kötelezö megszolalni. Ha valaki semmi értelmeset nem tud mondani, maradjon csendben! Semmiesetre se szidjon olyanokat, akik az orszàg érdekeit szolgàljàk.
-1
Z
Zsoldos Z. Julianna
dec. 11, 2021
Kedves Andrea! Valóban, az oltások nem mind 100%-os hatékonyságúak, viszont ezért vannak az ismétlő oltások, és ha mindenkit beoltanak, akkor kialakul a nyájimmunitás, és megvédi azokat is, akiknél kevésbé alakult ki az immunválasz. Pl. biztosan ön és a gyerekei is kaptak 4 hónapos korig BCG oltást? 2 hónapos korig kötelező a DTPa+IPV+HIB+Pcv, és havonta jönnek a következő vakcinák, 6 éves korig meglehetősen sok oltást kapnak a gyerekek. Mit tett a testükkel ez a rengeteg oltás? Megvédte őket igen súlyos, sőt halálos betegségektől. De észérvekkel nem lehet vitatkozni "hittel" szemben. Ha úgy érzi, hogy a jelenlegi vakcinák nem jók, ne oltassa be magát. (Éppen most kaptam hírt egy állatmentő ismerősről, hogy meghalt a koronavírus fertőzésbe, mert nem volt hajlandó beoltatni magát. 50 éves volt. Borzasztóan sajnálom!)
1
A
Andrea Lörincz-Tiszai
dec. 11, 2021
Zsoldos Z.Julianna - A "hitet" megcàfolja a valosàg. Kizàrolag oltott ismeröseim lettek betegek. A nyàjimmunitàs csak egy mese. Furcsa volt ez a kifejezés szàmomra, de ha azt vesszük, hogy a birkàk minden maszlagot elhisznek, akkor helyénvalo. Nem védöoltàsrol van szo. Ismételten kell oltani, ugy mint az influenzaoltàs esetében. Virusrol van szo, ami mutàlodik. Ne tévesszük össze a valodi védöoltàsokkal, melyek baktérium ellen hatottak. Aki megkapta azokat a védöoltàsokat, garantàltan nem fertözödött meg tuberkolozissal, nem kapott vérmérgezést, söt még kicsit sem bénult le. Nem tudok olyan esetekröl sem, miszerint azoktol az oltàsoktol meghalt volna valaki vagy az oltàsnak szövödményei lettek volna. Semmi nem volt sem nàlam, sem a gyerekeimnél. Viszont kifejezetten örülök, hogy a kanyaron àtestem (pedig nagyon beteg voltam), de legalàbb biztos lehetek benne, a kanyarot még egyszer nem kaphatom el. Akit beoltottak ellene, az attol még elkaphatja. -
-1
P
Péter Zalai
dec. 12, 2021
Andrea Lörincz-Tiszai Érzek némi ellentmondást :"Kizárólag oltott ismerőseim lettek betegek." Erről Dicsőséges Orbán Viktor Nagyfejedelem is tud ? Mert ezek szerint ő is birka ? "A birkák minden maszlagot elhisznek" Vagy hazudik ? A Nagy Bölcs Vezér hazudik ? Ááááá, olyan nincs. Ő még sose hazudott ( eleget ). Nagy ellentmondás ez ám, fel kéne oldani. A nyájimmunitás pedig egy szakszó, ez meg egy mai hir az izraeli állapotokról. https://www.portfolio.hu/global/20211209/izraeli-szamok-a-sulyos-koronavirus-betegek-80-szazaleka-oltatlan-515294
0
P
Péter Zalai
dec. 12, 2021
Andrea Lörincz-Tiszai https://888.hu/ketharmad/orban-viktor-nincs-mas-orvossag-csak-az-oltas-4343773/
0
E
Ernő Pócza
dec. 12, 2021
Te szerencsétlen,nem érted mit írtam,ennyire gyenge elméjü,seggnyó orbán fan vagy,szövegértelmezés nulla,te szerencsétlen,engem plagizálsz ,utánzol !!!!😂😂😂😂😂
0
A
Andrea Lörincz-Tiszai
dec. 12, 2021
Péter Zalai - Elöször is a szàmokat felejtsük el! A szàmok nem valosak. A "fertözést", ami nem is az, azt is betegségnek veszik. Minden halottat, bàrmiben is halt meg, de történetesen a korhàzban még a virust is kimutattàk nàla, akkor ràfogjàk, az illetö a virus àldozata lett. - Orbàn Viktornak semmi köze a virushoz vagy az oltàs sikeréhez! Ö megtette azt, amit egy kormànyfötöl elvàrnak, beszerezte az oltoanyagokat meg ami kell. Ki miben hisz, ki mit csinàl, azt ö nem tudja befolyàsolni. - Nem igaz, hogy az oltatlanok között terjed a virus. Merkely is bevallotta, azért terjed a virus, mert az oltottak fertöznek. Azért is mutàlodott. Szlàvik bevallotta, az oltàs nem oltàs, azonkivül az "oltàs" nem àllitja meg a virust.
-1
P
Péter Zalai
dec. 14, 2021
Andrea Lörincz-Tiszai Rengeteg marhaságot sikerült leirni. Bele kéne mélyedni jobban még egy hozzászólás előtt is. "Oltottak fertőznek". Biz'Isten, kiszaladok a világból !!! A Merkely pedig egy orbán hű celeb, semmi köze a virológiához. Ekkora baromságot is csak ő mondhat.
0
A
Andrea Lörincz-Tiszai
dec. 15, 2021
Péter Zalai - Csak ahhoz szoljon hozzà, amiröl van fogalma. 1. Igen, az oltottak fertöznek. Minél több az oltott, annàl több a fertözés. Ismerek csalàdokat, ahol mindenki oltott és mindannyian megbetegedtek. Nem is kicsit, hanem nagyon. Hogy ez igy van, be is ismerték màr hivatalosan is. 2. Arrol is szo volt, hogy az oltottakat is (föleg öket) tesztelni kellene. De ezt azért nem tehetik, mert akkor ki menne még beoltatni magàt? 3. Különben a legelvakultabb gondolkozni nem tudok is hozzà juthatnak informàciokhoz, melyek relevànsak. Szlàvik: Nem védöoltàsrol van szo, hanem génkisérletröl. De hàt ez van az egész vilàgon. 4. Miért az oltàst bevàllalo személynek kell elismervényt alàirni? Miért nem a gyàrto vàllal felelösséget? (Ez olyan, mintha vàsàrlàsnàl alà kellene irnom, tudomàsom van arrol, hogy a készülék meghibàsodhat, ezért a gyàrto nem vàllal semmiféle felelösséget. Ne is merészeljek reklamàlni, ugysem lesz foganatja.) - Téma kimeritve. Felölem oltassa magàt be szàzadszorra is.
-1
P
Péter Zalai
dec. 16, 2021
Andrea Lörincz-Tiszai Van egy rossz hirem. Van fogalmam arról, amit irtam. "Komáromi Zoltán, a DK egészségpolitikusa hangsúlyozta, hogy oltani kell a gyerekeket, ugyanis a szülők, nagyszülők az utóbbi hónapokban általában úgy betegedtek meg, hogy a gyerek hazavitte az iskolából, óvodából a vírust. Ezt csak úgy lehet csökkenteni, ha a gyerekek is védettek lesznek." http://www.atv.hu/belfold/20211216-komaromi-zoltan-oltani-kell-a-gyerekeket És ez sem igaz, nem vállal senki felelősséget a vakcinákért. Nem ártana tájékozódni. https://www.webbeteg.hu/cikkek/jogi_esetek/26288/tevhit-hogy-a-covid-oltasert-ne-vallalna-senki-a-felelosseget?fbclid=IwAR1c3t7scYmDBfdtghD_6j8y6YOnaqtOj5_kFHhabBMUIb_QF82xjnByt7s
-1
P
Péter Zalai
dec. 16, 2021
Andrea Lörincz-Tiszai Az országos tisztifőorvos, Müller Cecília adott rövid tájékoztatást arról, hogy miért fontos a gyerekeket is beoltani koronavírus ellen. Müller azt mondta, hogy „nem nagy számban, de előfordul, súlyos, szövődményes eset is” a kisebbek körében. Szerinte a „gyermekek oltása hozzájárul ahhoz hogy az egész család védetté váljon”, egyébként tájékoztatása szerint a mai napon, napokon „50-60 gyermek fekszik a kórházakban”. https://24.hu/belfold/2021/12/16/muller-cecilia-korhaz-gyerek-koronavirus/?fbclid=IwAR2k0JWkm7yHLDR3jn1ew4XH05LyfbbIojJQXU84961ufeubmSUtHMjchtw
-1
Névtelen
dec. 16, 2021
Nem igaz, de még mindig jobb lenne, ha a korhàzakban feküdnének, mint a temetöben. https://vk.com/video644727407_456239148
-1
A
Andrea Lörincz-Tiszai
dec. 16, 2021
Péter Zalai - Az a rossz hir, hogy vannak, akik mindent elhisznek. De nekem mindegy. Csinàlja, amit a szocializmusban megszokott, amikor gondolkozni tilos volt.
-1
P
Péter Zalai
dec. 16, 2021
Andrea Lörincz-Tiszai Mégegyszer megkérdem : a Kárpátok Géniusza, Dicsőséges Dr. Orbán Viktor Nagyfejedelem, és Cár, HAZUDIK ??? És az egész világ hazudik ? Van pár feltünési viszketegségben szenvedő YouTube, és Facebook "sztár", akiknek a konteósok isszák minden szavát, mert szerintük ott az igazság. Ja, szerintük. Ismeretségi körömben ( kollégák, barátok, ismerősök ) 16-an haltak bele a covidba, amikor még nem voltak oltások !!! Más : én a múlt rendszerben az átlagnál jóval tájékozottabb voltam. Nyugaton élő ismerősöktől, valamint Szabad Európa, és az Amerika Hangja hallgatásával. Erdélyi ismerősöknek alakitottam át a rádiójukat a rövid-hullám vételére. DX.es is voltam.
0
A
Andrea Lörincz-Tiszai
dec. 17, 2021
Péter Zalai - Orbàn Viktort hagyja ki a mocskolodàsbol! Ö végzi a dolgàt, méghozzà kitünöen. Az ö feladata lehetövé tenni mindazt, amit a virus megàllitàsa miatt tennie kell. Orbàn Viktor a vilàg legjobb miniszterelnöke. Mindenkinek ez a véleménye, aki nyitva tartja a szemét. - Én a mult rendszerben nagyon is tàjékozott voltam, csalàdon belül értesültem rola, mik történtek, amiröl sok embernek fogalma sem volt. Utàltam a rendszert és nem is rejtettem véka alà a véleményemet. Egy percre sem tudtak a KISZ-be bekényszeriteni. Közölték velem, olyan nincs, hogy valaki nem lesz KISZ-tag, ünnepélyes keretek között az évzàron mindenki megkapja a KISZ-tag könyvecskét. Én meg ünnepélyes keretek között szét fogom tépni - volt a vàlaszom. - Véleményemet tapasztalataimra alapitom, azonkivül több relevàns véleményt meghallgatok. Nekem is meghaltak ismeröseim - a lélegeztetögép miatt. A baràtnöm férje tüdögyulladàssal került korhàzba. A csalàdjàval naponta tartottam a kapcsolatot. Fia mondta, délben beszélt az apjàval, nagyon gyenge, de légzési problémàja nincs. Délutàn kapta az értesitést, hogy az apja a lélegeztetögépen meghalt. Mostohafiam feleségének a csalàdja is megbetegedett, ök a virusban. Egy ideig naponta leutazott vidékre ellàtni mind a hàrmat, fözni nekik. Végül ugy döntött, szàmàra terhes, hiszen neki is van férje, akit addig elhanyagolt, legjobb, ha korhàzba mennek a rokonai. A korhàzban 2 napig éltek ketten, mig a lélegeztetögép végzett velük, a legfiatalabb fogyatékkal élö, akit màshova vittek, csak egy napot. - Van olyan ismerösöm is, ahol az egész csalàd megbetegedett teljes oltottsàg ellenére, komoly tünetekkel. - Mindenki döntse el, szàmàra mi a legjobb. Felölem oltassa be magàt mindenki, aki jonak làtja. Én mindenesete megtartom a tisztes tàvolsàgot.
-2
P
Péter Zalai
dec. 19, 2021
Andrea Lörincz-Tiszai Hát bravó, idézet következik " Orbán Viktor a világ legjobb miniszterelnöke." Javasolnám az Észak-Koreai állami tv, a KCTV adásának nézését ( napi 8 óra adásidő, és csak ez az egy adó van ). A teljes adásidőt a Bölcs Vezér dicsőitése, gyárlátogatásai, beszédei tölti ki, és a nép eszetlen zokogása örömében, amikor meglátják. De min ? A nyomoron ? Igen, mert az van beadva nekik, hogy észak-Korea a világ legjobb helye, az imperialista fertő haldoklik. Ez ugye ismerős ? Ezt teszi a népbutitó média, de ott még internet sincs. http://www.atv.hu/kulfold/20211216-ideiglenesen-betiltottak-a-nevetest-eszak-koreaban https://kcnawatch.org/korea-central-tv-livestream/
-1
A
Andrea Lörincz-Tiszai
dec. 19, 2021
Péter Zalai - Annyira komoly bajok vannak annàl, akik Orbànt Viktort az Észak-Korai àllamfövel hasonlitja össze, hogy tulajdonképpen nem is kellene az ilyennel szoba àllni. Én mégis felhivom figyelmét, forduljon sürgösen elmeorvoshoz. Ez màr nem tréfa, ha valaki nem elég intelligens, az még elmegy, de önnél sokkal komolyabb bajok vannak. Orbàn Viktor gondoskodik a népröl, a nép szereti öt, mert minden körülmények között kiàll értünk. Gondoskodik, hogy az emberek jol éljenek. Amit az elözö kormàny tönkretett, eladott, ö kijavitotta, visszavàsàrolta. Kim Jong Un ràkényszeriti az akaratàt a népre, aki nem engeldelmeskedik, eltünteti. - De mit beszélek én, önön màr semmi nem segit. De azért probàlja meg.
-2
Z
Zsoldos Z. Julianna
dec. 19, 2021
Nem kellene ezt a terméketlen vitát folytatni, különösen nem úgy, hogy egymást szidjuk. A politikai vetületét az oltásoknak, meg végképp felesleges idehozni. Aki érzelmileg elköteleződött, azt az észérvek nem győzik meg, és ez fordítva is igaz. A koronavírus elleni oltásokról pedig inkább a virológusok vitázzanak. Nyilván vannak mellékhatások, ugyanúgy ahogyan magának a betegségnek is. Mindenkinek józanul kellene azon gondolkodnia, hogy mi éri meg neki. Azok a fiatalok, akik nem kérik az oltást, nagyrészt azért teszik ezt, mert egyik-másik esetben nem javasolják terhesség, ill. gyermekvállalás tervezésekor a vakcinát. Aztán vannak olyan betegségben szenvedők, akiknek maguk az orvosok nem javasolják az oltást. Az időseknek szerintem szükségük van a védőoltásra. Hiszen, ha megnézik a gov.hu oldalon a halálesetek felsorolását, akkor láthatják, hogy elsősorban a 65 éven felűliek halnak meg. Lehet, hogy csak pár hónappal, de lehet, hogy pár évvel rövidül meg az életük.
1
A
Andrea Lörincz-Tiszai
dec. 19, 2021
Fiatalsàg, bohosàg, gondtalanul beoltatjàk magukat, mert nem szeretnék, ha korlàtoznàk öket. Aztàn mégis ott vannak a korlàtok, söt a betegség is. Az idösek szàmàra különösen veszélyes a génteràpia (nevezzük nevén), mert sokszor legyengült szervezetük van, ami ràadàsul többféle gyogyszerszedéssel még le is van terhelve. Ha egy ilyen ember korhàzba kerül, ritkàn hagyja azt el élve. (Ezt ne részletezzük. Tapasztalatrol beszélek.) Vilàgos, hogy a 65 éven felüliek gyakrabban halnak meg, mint a fiatalok. A gyerekekre viszont még fokozottabban veszélyes az oltàs. Normàlis orvosok, virologusok ellenzik, söt a sajàt gyereküket nem oltatjàk be. - De abban igaza van, mindenki hisz amit akar. Aki fél, rohanjon magàt beoltatni. Bàr jobb félni, mint megijedni. De ez legyen mindenki sajàt döntése! (Tapasztalatom szerint akik félnek, a hamis szàmokat tanulmànyozzàk, de nem tàjékozodnak érdemben, azok hisznek el minden maszlagot.)
-2
P
Péter Zalai
dec. 19, 2021
Nem csak a tűfóbiásoknak jó hír egy friss koronavírus elleni oltásjelölt: az ígéretek szerint szélesebb körű immunválaszt vált ki majd a védőoltás, így a mutációkkal szemben is nagyobb lesz a védelem. https://infostart.hu/tudomany/2021/12/19/levegovel-beloheto-tumentes-vakcina-keszul?utm_source=infostart&utm_medium=email&utm_campaign=hirlevel
1
Z
Zsoldos Z. Julianna
dec. 19, 2021
Csak egy megjegyzés: nagy öröm lenne, ha valóban génterápia lenne a koronavírus elleni oltás. Jelenleg még 4,3 milliárd dollár egy valódi génterápia (rákos sejtek kiiktatására, vagy egyéb súlyos genetikai hiba megszüntetésére), másrészt még nem engedélyezettek ezek az eljárások emberen, hiszen sok kutatásnak, elemzésnek kell lezajlania, amíg majd gyógyszerként használható lesz.
1

Hasonló kérdések

×
Névtelen





© 2024 - Quanswer